ابزار رایگان وبلاگ

7 اشتباه در استفاده از 7 محصول زیبایی
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 

شاید همه مرتکب این اشتباهات نشوند، ولی محصولات زیبایی چیزهایی هستند که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند و اشتباهات اینچنینی در استفاده از آنها گاهی نادیده گرفته می شوند.

 


 1. سشوار
نگه داشتن سشوار نزدیک به مو یا مستقیماً به سمتی که شانه می کنید، موهایتان را سریعتر خشک نمی کند. بلکه در واقع موهایتان را می سوزاند و به آنها آسیب می رساند. سعی کنید سشوار را حداقل دو یا سه سانت از موهایتان فاصله بدهید و آن را دائماً حرکت دهید تا گرمای نامساوی به قسمت های مختلف نرساند. بلکه همه موها گرمای غیرمستقیم و مساوی دریافت کنند.
2. لاک ناخن
با آنکه اغلب محصولات را قبل از استفاده باید تکان داد، ولی لاک جزو این محصولات نیست. اگر لاک را قبل از استفاه تکان دهید، داخل آن حباب جمع می شود. بجای تکان دادن لاک، آن را بین دستانتان گرفته و آن را گرم کنید تا رنگ داخل آن مخلوط شود.


3. ریمل
با پمپ کردن ریمل، اکسیژن را به داخل تیوب آن راه می دهید و این باکتری ها را وارد تیوب می کند. سپس این باکتری ها را به مژه های خود می مالید. از چرخاندن ریمل داخل تیوب خودداری کنید، زیرا در واقع مواد روی ریمل را آزاد می کنید. نوک ریمل را از مواد پاک کنید تا چیزی روی مژه هایتان باقی نگذارد.
4. اتوی صاف
اولین قانون باشگاه اتوکاران این است: اگر هنگام اتوکاری از اتوی شما دود بیرون می آید، احتمالاً درجه آن خیلی زیاد است. دمای آن را روی متوسط 350 درجه بگذارید و همیشه با فاصله 2-3 سانتیمتری یا کمتر اتو بزنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
5. شانه
آیا در حمام موهای خیس خود را شانه می کنید؟ آیا با شانه گره موهای خود را باز می کنید؟ درست است که شانه وسیله خوبی است، ولی اگر با شدت موهای خود را شانه کنید، می تواند به موهایتان صدمه بزند. در حمام که هستید با انگشتانتان خیلی آرام موهایتان را باز کنید و با شانه از نوک موها شروع به شانه زدن کنید. سعی نکنید موهای خیس را از ریشه شانه بزنید.
6. سرم های پوستی مخصوص صورت
اگر می خواهید بیشترین فایده را از سرم های پوستی بگیرید، مطمئن شوید که مواد فعال داخل این سرم ها با نور خورشیدی تداخل ندارند. روزها بر روی این سرم ها حتماً ضدآفتاب بمالید. یا اینکه شب ها از آنها استفاده کنید.
7. شامپو
همه معمولاً موهایشان را با شامپو شسته و آب می کشند و دوباره همان کار را تکرار می کنند. ولی گاهی شامپو زدن اشتباه می تواند آسیب رسان باشد. همیشه اول مطمئن شوید که موهایتان کاملاً خیس شده اند (زیر دوش چند دقیقه طول می کشد تا خیس شوند). سپس اول شامپو را به ریشه ها بمالید و موهایتان را بهم مالش دهید. موهایتان را بالای سرتان جمع نکنید که بهم گره نخورند و نوک موهایتان خشک نشود. وقتی موهایتان را آب می کشید نوک موها شسته می شوند. دوباره این کار را تکرار کنید و این بار بیشتر آب بکشید تا پشت گوشتان کفی باقی نماند.

منبع :برترین ها



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان