ابزار رایگان وبلاگ

آقاي شريعتمداري بيدار شويد!
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

آقای شریعتمداری

این مطلب عینا از وبگاه الف درج گردیده است:

 جناب آقاي شريعتمداري سرمقاله شما با عنوان «خوابي كه فتنه‌گران براي رئيس‌جمهور منتخب ديده‌اند» موجب نوشتن اين چند سطر گرديد. البته به نظر می‌رسد مقاله جنابعالی بيشتر نمايانگر خوابي باشد كه شما براي ايشان ديده‌ايد! شما نوشته‌ايد: «تشكر رئيس‌جمهور منتخب از آقاي خاتمي با توجه به نقش ويرانگري كه وي در فتنه ۸۸ داشته است به اين نگراني دامن مي‌زند كه مبادا دكتر روحاني از خطري كه سران فتنه ۸۸ مي‌تواند براي دولت ايشان پديد آورند غفلت كند.» البته نگراني شما بجاست. چرا كه چهار سال تلاش جهت حذف يك جريان سياسي بي‌ثمر مانده است. از شما كه خود را مريد امام راحل و رهبری مي‌دانيد بايد سئوال كرد: اين رفتار حذفي با ده‌ها فرموده امام راحل كه وحدت كلمه را رمز بقا و پيروزي انقلاب مي‌دانستند، چه تناسبي دارد؟ وحدت كلمه با كساني كه مثل خود ما فكر مي‌كنند كه معني ندارد. درحالی که رهبر هوشیار انقلاب مخالفان نظام جمهوری اسلامی را به مشارکت دعوت می‌کنند و سران فتنه را بیگانگان می‌شمارند این طرد و نفی ریشه در کجا دارد؟به همان معيار كه حمايت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش براي حذف يك جناح سياسي از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نيز فتنه است. قرار دادن دو جناح كه بايد به مثابه دو حزب قوي و دو بال عمل نمايند در مقابل يكديگر و پاشيدن تخم كينه بين ايشان و تبديل نمودن صحنه رقابت سياسي به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.اكثريت مردم بصير و زمان شناس در انتخابات اخير راي به انزواي كساني دادند كه مي‌خواستند با انگ زدن، چهره رقيب سياسي را ملكوك و او را از صحنه حذف كنند. آقاي شريعتمداري! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمايه‌هاي اين انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمايه‌هايشان راي دادند. البته این سخن نگارنده به معنای تأیید کامل این شخصیت‌ها نیست بلکه انتقادات بسیاری هم وجود دارد. چنانکه بر شخصیت‌های جناح مقابلشان هم وجود دارد.حذف منتقدين با شعار فتنه‌گر، ضد ولايت و ضد انقلاب در چهار سال اخير به غرور و يكه‌تازي اصولگرايان و پرغلط شدن كارنامه دولت انجاميد. از گذشته عبرت بگيريم و ورود منتقدين به قوه مجريه را خوش‌آمد بگوييم و حرمت ايشان را پاس داريم.كينه توزي صحنه سياسي آرام و منطقي فعلي را به صحنه جنگ خياباني سوق مي‌دهد و بعيد نيست كساني كه در روش قانونمند انتخابات منزوي شده‌اند، بخواهند صحنه بازي را عوض نمايند. تهديد آن آقاي غوغاسالار به تظاهرات خياباني در راستاي خط مشي امثال شماست.بگذاريد بعد از این توفیق بزرگ ملی که رهبری آن را به حق حماسه سیاسی نامیدند و در زماني كه تحريم‌هاي كمرشكن و ظالمانه استکبار آرامش اقتصادي جامعه را مختل نموده است. مردم از هر سليقه سياسي با برادري و هم افزايي به حل مشكلات كمك نمايند و حماسه اقتصادی محقق شود نه آنكه با نوشتن مطالب توهين آميز شيريني انتخابات را به كام ملت تلخ و صحنه جنگ سياسي را پيش روي ايشان بياوريد. 

در آخر پيشنهاد مي‌شود يك شماره حساب اعلام شود جهت كمك به سفر شما به دور دنيا! تا هم قدري مردم بياسايند و هم شما دنيا ديده‌تر شويد. باشد كه تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد.

حجت‌الاسلام محمدحسن حائري شيرازي، 12 تیر 92

لینک نوشتار:

http://www.alef.ir/vdcgnq9qnak9y74.rpra.html?191855



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان