ابزار رایگان وبلاگ

جام جهان نما (لحظاتی از ورزش جهان)
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

آقا هل نده!

اشتباه نکنید، دوی ۱۰۰ متر نیست. در رقابت‌های موتورسواری ۲۴ ساعته در فرانسه، بعد از اینکه سازمان‌دهندگان نتوانستند ترکیب خط استارت را مشخص کنند، تصمیم بر این شد که رانندگان این‌جوری استارت بزنند. 

جوانی، کجایی که یادت به‌خیر!

زمانی کاشته‌های دیوید بکهام، ستاره تیم ملی انگلیس لرزه بر اندام هر تیمی می‌انداخت. حالا قرار بود ایشان در دوران بازنشستگی یادی از قدیما بکنند و به بازیکنان یک تیم چینی نشان دهند که کاشته یعنی چه! حیف از این لباس شیک.

من‌هم یک روزی اسب می‌شوم!

به صراحت می‌توان گفت که رقابت‌های ورزشی در سال ۲۰۱۳ کم‌وکسری نداشتند. برای نمونه رقابت‌های قهرمانی اروپا در پرش از مانع خرگوش‌ها که در جمهوری چک برگزار شد. 

خودش هم نمی‌داند که می‌خواهد چه‌کار کند!

ماجرا از این قرار است که این آقا بازیکن تیم ملی ارمنستان است که در چارچوب رقابت‌های گروهی راه‌یابی به جام جهانی فوتبال برزیل موفق شده یک گل به تیم جمهوری چک بزند. ایشان بعد از به ثمر رساندن گل "دست و پایش را گم کرده" و خودش هم نمی‌داند که چکار می‌خواهد بکند! 

DW



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان