ابزار رایگان وبلاگ

ثروتمندترین زنان جهان
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

کریستی والتون

کریستی والتون، ۵۹ ساله با ثروتی بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ثروتمندترین زن جهان به شمار می‌رود. این زن آمریکایی مالک سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای "وال مارت" است. 

لیلیان بتانکور

لیلیان بتانکور، مالک "لورئال" بزرگترین شرکت تولید لوازم آرایشی در جهان است. این بانوی ۹۱ ساله فرانسوی با ثروتی به میزان ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در جایگاه دوم فهرست نشریه فوربس قرار گرفته است. 

آلیس والتون

آلیس والتون، دختر سم والتون، بنیانگذار شرکت "وال مارت" است. ثروت او ۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. 

ژاکلین مارس

ژاکلین مارس ثروت ۲۰ میلیارد دلاری‌اش را از راه تولید شکلات به دست آورده است. او نوه فرانک سی مارس، بنیانگذار شرکت شیرینی و شکلات‌سازی مارس است. 

جینا راینهارت

جینا راینهارت، دختر لنگ هنکاک، کاشف یکی از بزرگترین منابع آهن در جهان است. این زن استرالیایی دارای ثروتی بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است.

سوزانه کلاتن

سوزانه کلاتن، بازرگان آلمانی، پس از درگذشت پدرش هربرت کوانت، به همراه مادر و برادرش وارث دارایی پدر از جمله سهم او از شرکت خودروسازی "ب ام و" شد. ثروت او ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. او همچنین ثروتمندترین زن در آلمان به شمار می‌رود. 

ابیگیل جانسون

ابیگیل جانسون، با ثروت ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری مکان هفتم فهرست ثروتمندترین زنان جهان را به دست آورده است. این زن کارآفرین یکی از مدیران ارشد اجرایی در آمریکاست و هم اکنون به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری "فیدلیتی" فعالیت دارد. 

آن کوکس چمبرز

آن کوکس چمبرز، بانوی ۹۵ ساله آمریکایی، وارث مؤسسه کوکس اینترپرایز، یکی از موفقترین مؤسسه‌های انتشاراتی و رسانه‌ای در آمریکاست. او همچنین سفیر پیشین آمریکا در بلژیک بود. دارایی وی حدود ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

لورن پاول جابز

لورن پاول جابز، بیوه استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل است. به نقل از مجله فوربس ثروت او ۱۴ میلیارد دلار است.

 

یوهانا کوانت

مکان دهم فهرست فوربس به یوهانا کوانت، بانوی ۸۸ ساله آلمانی تعلق دارد. او بیوه هربرت کوانت و مؤسس بنیاد خیریه "Charité" است. مجله فوربس دارایی او را ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است.

dw



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

فريناز
ساعت12:43---29 تير 1393
خوش به حالشون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان