ابزار رایگان وبلاگ

جام جهان نما
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

"دنیای ژوراسیک ۲"

تهیه‌کنندگان فیلم "دنیای ژوراسیک" از نمایش دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۸ خبر دادند. در "دنیای ژوراسیک ۲" نیز همانند قسمت اول، کریس پرت و برایس دالاس هاوارد ایفای نقش خواهند کرد. کارگردانی این فیلم را کالین ترورو برعهده خواهد داشت و استیون اسپیلبرگ و فرانک مارشال نیز همانند قسمت اول اعضای تیم تهیه‌کننده آن را تشکیل خواهند داد. هنوز جزئیاتی در مورد داستان "دنیای ژوراسیک ۲" اعلام نشده است.

صدرنشینی "مأموریت غیرممکن ۵"

پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های "مأموریت غیرممکن" با بازی تام کروز گیشه‌های فروش بلیط در سینماهای آمریکا را به تسخیر خود درآورده است. قسمت جدید که "مأموریت غیرممکن: ملت یاغی" نام دارد در نخستین آخر هفته نمایش‌اش در آمریکا و کانادا ۵۶ میلیون دلار فروش داشت.

بازی کالین فرل در مجموعه جدید هری پاتر

انتظار علاقمندان داستان‌های هری پاتر سال ۲۰۱۶ به سر خواهد آمد. فیلمی جدید از این مجموعه قرار است با شرکت هنرپیشه‌های مشهور در سینماها به نمایش درآید. در این فیلم که "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها" نام دارد، از جمله کالین فرل، هنرپیشه ۳۹ ساله بازی می‌کند. این فیلم در اصل نام کتابی به قلم جی کی رولینگ، خالق هری پاتر است که از مهمترین کتاب‌های آموزش جادوگری در مدرسه هاگوارتز به شمار می‌رود.

۴۰ سالگی شارلیز ترون

شارلیز ترون روز ۷ اوت تولد ۴۰ سالگی‌اش را جشن گرفت. این هنرپیشه محبوب هالیوود که متولد آفریقای جنوبی است در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین هنرپیشه زن شد. شارلیز ترون اخیرا یک دختربچه را به سرپرستی پذیرفته است. او پیش‌تر نیز پسری را به فرزندخواندگی پذیرفته بود.



Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان