ابزار رایگان وبلاگ

محصولاتی با طراحی‌ باورنکردنی استیو جابز که هنوز آنها را ندیده‌ایم!
 
جندی شاپور (البرز)
علمی فرهنگی

 دانشگاه عظیم Spaceship

 

پنج محصول با طراحی‌ باورنکردنی استیو جابز که هنوز آنها را ندیده‌ایم!

 

مدارک و تصاویری وجود دارد که عنوان می‌کند استیو جابز پیش از مرگش قصد داشت پروژه‌ای را با نام Spaceship Campus یا دانشگاه کشتی فضایی شروع کند که در حقیقت یک ساختمان دایره‌ای شکل بسیار بزرگ با گنجایش دوازده هزار نفر بود. این ساختمان که به طور کلی از صفحات خورشیدی پوشیده شده می‌تواند کل انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید کسب کند و تعداد درختان ناحیه نیز از ۳۴۰۰ به ۶۰۰۰ درخت افزایش یابد. قرار بود تا محصولات آینده اپل در این ساختمان کوپرتینو به صورت مخفیانه طراحی شوند هرچند که هنوز پیش‌بینی می‌شود اپل در تلاش برای ادامه پروژه است.



 قایق اپلی iYacht

 

پنج محصول با طراحی‌ باورنکردنی استیو جابز که هنوز آنها را ندیده‌ایم!

 

فیلیپ استارک یکی از طراحان مشهور فرانسوی ادعا می‌کند بزرگترین پروژه مخفیانه‌ای که استیوجابز پیش از مرگش روی آن کار می‌کرد آیفون ۵ یا تلویزیون اپل نبود؛ بلکه یک قایق تفریحی با نام iYacht مختص جابز بود. ایده طراحی و ساخت این قایق از سفر تفریحی جابز از ایتالیا به ترکیه شروع شد و در سال ۲۰۰۹ تقریباً متوقف شد چرا که در حالی که جابز با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می‌کرد به یکی از دوستانش گفت "فکر نمی‌کنم آن‌قدر زنده باشم تا ساخت آن را ببینم”. به نظر می‌رسد این پروژه امروز کاملاً متوقف شده باشد هرچند که برخی اعتقاد دارند اپل به صورت مخفیانه روی آن کار می‌کند.

برترین ها


Location:Tehran-Mehrabad
Temperature:12 °C
Comfort Level:9 °C
Dew point:-6 °C
Pressure:1016 millibars
Humidity:28%
Wind:30 km/h from 300° West-northwestDirection East-southeast
Last update:Sat 12:30 IRST

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به تارنمای جندی شاپور البرز خوش آمدید. دانشگاه گندی شاپور در عصر خود بزرگترین مرکز فرهنگی شد. دانشجویان و استادان از اکناف جهان بدان روی می‌آوردند. مسیحیان نسطوری در آن دانشگاه پذیرفته شدند و ترجمه سریانی‌های آثار یونانی در طب وفلسفه را به ارمغان آوردندنو افلاطونیها در آنجا بذر صوفی گری کاشتند. سنت طبی هندوستان، ایران، سوریه و یونان در هم آمیخت و یک مکتب درمانی شکوفا را به وجود آورد.
آخرین مطالب
نويسندگان